bLOG sAYA TaK Glamour JAdI Tak Payah NAk Hack..TERIMA KASIH
No nEed HACK my blog because my blog not glamour... THANK YOU

Thursday, November 11, 2010

Pos Ekspress

Ni Logo Pos Malaysia..
                      Ha.. Ni Sampul Pos Ekspres ye.. Penghantaran yang terjamin sekali.

Hai.. Disini saya ingin bercerita sikit tentang pos ekspress.. Saya pos surat guna pos ekspress pada hari isnin pada pukul 3.30 ptg untuk dihantar ke jhr. Hari Kamis pukul 12.00tg ari br smpai ke jhr.. Emm disini saya nak tegaskan bahawasanya pos ekspress terjamin k walaupun lewat sedikit sampai ke destinasi tapi terjamin.. Sebab surat kita takkan hilang kerana kita boleh rujuk no track pos ekspress, sekiranya berlaku perkara yang tak diingini kita boleh rujuk.. Apapun saya mengucapkan terima kasih pada pos malaysia.. Tq.. =)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MayaFiedz1987

My photo
Sekiranya ada maklumat berguna boleh kemukakan k.. kl nak cakap pasal seks atau lucah atau yang cakap bukan2 takkan dilayan dan email anda akan di block.. Harap Maklum. Kepada Semua Pembaca. Sekiranya Maklumat yang dipaparkan salah dan perlu dibaiki atau segala kesilapan di blog ini boleh dikemukakan k. Saya sedia menerimanya. Komen anda amat saya hargai. Terima Kasih
Go to IntenseDebate