bLOG sAYA TaK Glamour JAdI Tak Payah NAk Hack..TERIMA KASIH
No nEed HACK my blog because my blog not glamour... THANK YOU

Thursday, December 23, 2010

Hari.. Hari yang menyejukkan.. =p

Terasa 2 atau 3 hari ni, sejuk je kan.. mungkin cuaca yang menyebabkan keadaan jadi cm tu. Baju tebal yang aku pakai ni pn rasa sejuk lagi, menggigil wo. Ketak ketik dah nak masuk bulan 1 tahun 2011. Aduh, schedule untuk pelajar untuk belajar tak siap lagi.. sape nak tolong.. meh meh tolong aku.. hehe (guwau je lah)..

Satu lagi hal, kalau aku bertudung masa sekolah dulu, siap ber iron lagi tapi sekarang aku semakin malas nak meng iron pastu siap tak leh ade yang ronyok sikit pada pakaian ku. Mak pernah tegur aku dlu "kalau baju tak tajam mmg tak sah.".. aku gelak je.. (hahhaha).. mesti korang pernah kene tegur juga cam tu kan.. Tapi itu dlu, sekarang dah tak kisah sebab trend sekarang kalau tak bergosok pn takpe, nmpk lawa dipandang.. cewah.. hihihihihi

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MayaFiedz1987

My photo
Sekiranya ada maklumat berguna boleh kemukakan k.. kl nak cakap pasal seks atau lucah atau yang cakap bukan2 takkan dilayan dan email anda akan di block.. Harap Maklum. Kepada Semua Pembaca. Sekiranya Maklumat yang dipaparkan salah dan perlu dibaiki atau segala kesilapan di blog ini boleh dikemukakan k. Saya sedia menerimanya. Komen anda amat saya hargai. Terima Kasih
Go to IntenseDebate