bLOG sAYA TaK Glamour JAdI Tak Payah NAk Hack..TERIMA KASIH
No nEed HACK my blog because my blog not glamour... THANK YOU

Friday, December 24, 2010

hoho..

Hai.. Assalammualaikum dan salam sejahtera semua...........
Hari ni cm biasa cuaca masih lagi cejuk di luar sane, walaupn dah pukul 5.00 ptg tapi dah mendung dan
di dapati cam nak hujan kat luar sana. Kedengaran ade suara yang tidak jelas memberi pemberitahuan, aku malas nak amik point sbb hari2 cm tu bila dah petang cm ni. Tak tau lah pengumuman ape...
Seperti biasa aku open fb dan main game di fb lah pastu bls komen kawan2, nak balas mesej kawan kat inbox tapi tak tbalas sebab banyak sangat, naik fening pale cuma yg tak berkenaan aku terpksa delete sahaja. Dalam terbanyak komen kat fb, aku dah sakiti hati orang rupanya.. huhuhuhu.. tanpa aku sedari lak tu.. adeh.. Almaklum kat dalam fb kita tak kenal kwn2 kita yang kat fb secara lbh dekat dan tak tau pn perangai dan hati budi orang. Tapi kwn2 kita yang kat fb sepatutnye kenelah faham yang kita pn tak kenal diorang juga.. Tapi tak pelah, aku minta maaf je lah sebab tak nak cari musuh.. ape yang penting sekarang aku kene berhati2 dan aku sarankan kat kawan2 aku kat fb dan ruangan blog ni agar berhati2 bahasa yang pertuturkan druangan komen fb atau dimana sahja.. 
PERINGATAN UNTUK DIRI DAN UNTUK ANDA JUGA

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MayaFiedz1987

My photo
Sekiranya ada maklumat berguna boleh kemukakan k.. kl nak cakap pasal seks atau lucah atau yang cakap bukan2 takkan dilayan dan email anda akan di block.. Harap Maklum. Kepada Semua Pembaca. Sekiranya Maklumat yang dipaparkan salah dan perlu dibaiki atau segala kesilapan di blog ini boleh dikemukakan k. Saya sedia menerimanya. Komen anda amat saya hargai. Terima Kasih
Go to IntenseDebate