bLOG sAYA TaK Glamour JAdI Tak Payah NAk Hack..TERIMA KASIH
No nEed HACK my blog because my blog not glamour... THANK YOU

Friday, July 22, 2011

FAcebook Guna Webcam

Hai.. Aku rasa sangat baru pasal facebook guna webcam ni sebab aku tak pernah guna pun webcam dekat facebook ni, kl ym, skype, msn tu pernahlah... ni pun kwn aku yg tany,bila aku cakap aku tak tau diorang tak percaya lak kat aku yg aku tak percaya.. lawak betul, aku cakap jujur pun tak caya.... takpelah yang penting sekarang ni baru aku tahu bila aku pergi dekat blog tutorial ni Tutorial..

Jujur aku cakap... Tutorial yang aku bagi kat korang, aku copy and paste je.. jadi leh pergi ke blog orang tu... Aku bagi link dia ee korang klik je kat sini..


  1. Pergi sini. Facebook Video Call
  2. Klik Get Started
  3. Pergi ke Facebook chat, Pilih kawan yang korang nak videocall
  4. Kalau dia ada popup suruh install plugin korang tekan yes je
  5. Bila dah pilih nanti korang akan nampak dekat atas tu ada butang video tekan je tu. Macam gambar bawah ni. Pastikan kawan korang pun dah install plugin tu
  6. Cara lain, korang pergi kat profile kawan yang tengah online.
  7. Tengok kat profile dia ada satu button call sebelah button message

Ni contohnya, tadi aku webcam dengan Fatin guna Facebook Video Call ni. Habis batak sebab boleh gune effect webcam dalam laptop ni.


Si cacat

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MayaFiedz1987

My photo
Sekiranya ada maklumat berguna boleh kemukakan k.. kl nak cakap pasal seks atau lucah atau yang cakap bukan2 takkan dilayan dan email anda akan di block.. Harap Maklum. Kepada Semua Pembaca. Sekiranya Maklumat yang dipaparkan salah dan perlu dibaiki atau segala kesilapan di blog ini boleh dikemukakan k. Saya sedia menerimanya. Komen anda amat saya hargai. Terima Kasih
Go to IntenseDebate