bLOG sAYA TaK Glamour JAdI Tak Payah NAk Hack..TERIMA KASIH
No nEed HACK my blog because my blog not glamour... THANK YOU

Friday, July 22, 2011

Kek Lapis Asam Manis


Kek lapis asam manis ni mak aku suka wat dan aku suka duduk menyibuk tolong dan akulah jadi orang suruhan mak aku bila nak amik pape barang sebab mak aku ni dah tua, aku kesian tengok dia wat keje.. Tapi mak aku ni kalau boleh biar dia je wat keje sebab dia gembira wat semua tu tapi aku risaukan kesihatan dia je.. Oleh sebab itu aku paksa mak aku ni agar ajar aku wat kek asam manis sebab mana boleh mak aku je yang wat, aku pun nak belaja juga.. Akhrnya mak aku ajar aku, aku semangat wat kek tu sampai naik kebas punggung sebab duduk tunggu depan oven tu.. hehhe.. Yang paling aku seronok tu bila dapat menghasilkannya dan bila rasa sedap, rasa sungguh bahagia.. hehhehhe.. kek lapis ni mak aku jual dekat taska akk ipar aku, akk ipar aku ni jadi promoter jual kuih kat taska.. hehhehe... itulah kisah aku.. hhehhe...
kata org buat kuih susah sangat, padahal kenelah beljar barulah rasa susah hilang, tak ada kerja yang senang dalam dunia... perlu berusaha baru dapat hasil.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MayaFiedz1987

My photo
Sekiranya ada maklumat berguna boleh kemukakan k.. kl nak cakap pasal seks atau lucah atau yang cakap bukan2 takkan dilayan dan email anda akan di block.. Harap Maklum. Kepada Semua Pembaca. Sekiranya Maklumat yang dipaparkan salah dan perlu dibaiki atau segala kesilapan di blog ini boleh dikemukakan k. Saya sedia menerimanya. Komen anda amat saya hargai. Terima Kasih
Go to IntenseDebate