bLOG sAYA TaK Glamour JAdI Tak Payah NAk Hack..TERIMA KASIH
No nEed HACK my blog because my blog not glamour... THANK YOU

Friday, July 22, 2011

Kuih Tat


Hari yang paling bangga dan sesuatu yang baru dalam hidup aku apabila aku menghasilkan kuih tat dan menjual kuih tat itu.. Sungguh tak ku sangka daripada tangan yang kaku untuk buat kuih jadi satu kerja sampingan tau.. hehehehe.. Mula-mula tu aku suka tengok akak ipar aku wat kuih tat dan dia jual di taska... Dia amik order banyak, jadi aku selalu tolong dia buat kuih... bila dah tengok selalu, akk ipar aku ni percaya plak kat aku dengan dia suruh aku buat kuih tat sebab dia tak sempat nk buat kerana terlalu banyak tempahan sehinggan 1000 pcs.. aku pun amik alihlah wat kuih tat.. paling takut masa wat adalah bila ade orang nak komplen tapi Alhamdulilah customer yang order tu suka pula hasil kuih tat aku tu.. Rasa sangat gembira sebab aku dapat tolong akak ipar aku.. Customer tu order lagi pula tu bila rasa sedap.. hehhe..

Pengajaran dalam hidup aku ialah kita kene cuba dalam membuat sesuatu pekerjaan, walau apapun yang kita buat hendaklah ikhlas n hati mestilah kene bersih Insyaallah, Allah akan selalu menolong kita...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MayaFiedz1987

My photo
Sekiranya ada maklumat berguna boleh kemukakan k.. kl nak cakap pasal seks atau lucah atau yang cakap bukan2 takkan dilayan dan email anda akan di block.. Harap Maklum. Kepada Semua Pembaca. Sekiranya Maklumat yang dipaparkan salah dan perlu dibaiki atau segala kesilapan di blog ini boleh dikemukakan k. Saya sedia menerimanya. Komen anda amat saya hargai. Terima Kasih
Go to IntenseDebate