bLOG sAYA TaK Glamour JAdI Tak Payah NAk Hack..TERIMA KASIH
No nEed HACK my blog because my blog not glamour... THANK YOU

Friday, July 22, 2011

Siti Nurhaliza

Aku ni memang peminat siti nurhaliza...hhehehe.. tapi aku tak la fanatik sangat sampaikan hal peribadi dia pun aku nk ambil tahu sebab yang aku tahu dia seorang yang sangat-sangat berusaha, cekal dan yang aku suka apa saja orang nak persepsi negatif pasal dia, dapat ambil sebagai positif dan tak cepat melenting... I like... Harapan agar dia terus maju dan maju..

Tercetusnya fenomena apabila siti nurhaliza memakai tudung macam tak serupa pakai tudung tu, aku rasa satu hari nanti dia pasti berubah kepada imej seorang Muslimah.. Insyaallah.. Kita sama-sama lah mendoakan yang terbaik untuknya.. apapun dia tetap Manusia juga sama seperti kita.. Kadang-kadang aku kesian dengan dia bila dia kene hentam peminat dia sendiri emmm, peminat pun kene faham siti nurhaliza ni Manusia... Yang paling aku rasa simpati dengan siti nurhaliza juga pasal dia berkahwin dengan Dato' khalid jiwa, ade yang org komen kat youtuube siti nurhaliza berbaur lucah.... haish..... tak tau nk cakap ape...

K la,ni serba sedikit latar belakang siti nurhaliza, terus terang aku copy paste dekat wikipedia.. tq









Latar belakang
Nama lahir Siti Nurhaliza binti Tarudin
Lahir 11 Januari 1979 (umur 32)
Kuala Lipis, Pahang, Malaysia
Genre Irama Malaysia, Pop, Soft rock, Pop rock, R&B, Dance-pop
Pekerjaan Penyanyi, Penulis lagu, Penerbit rakaman, Ahli perniagaan, Pelakon
Tahun aktif 1995 – kini
Label Siti Nurhaliza Productions, Suria Records
Laman web SitiZone.com
Siti's Signature.png
Tanda tangan Siti Nurhaliza.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MayaFiedz1987

My photo
Sekiranya ada maklumat berguna boleh kemukakan k.. kl nak cakap pasal seks atau lucah atau yang cakap bukan2 takkan dilayan dan email anda akan di block.. Harap Maklum. Kepada Semua Pembaca. Sekiranya Maklumat yang dipaparkan salah dan perlu dibaiki atau segala kesilapan di blog ini boleh dikemukakan k. Saya sedia menerimanya. Komen anda amat saya hargai. Terima Kasih
Go to IntenseDebate