bLOG sAYA TaK Glamour JAdI Tak Payah NAk Hack..TERIMA KASIH
No nEed HACK my blog because my blog not glamour... THANK YOU

Saturday, August 6, 2011

Luahan : Datang di cyber cafe

Gambar Hiasan

Aku nak meluahkan lah sebab aku ni penjaga di cyber cafe.. Aku rasa macam tak puas hati dengan beberapa customer lelaki yang datang ke cc dengan ayat-ayat yang manis2.. Aku paling menyampah orang macam tu.. Kalau nak pergi cc buatlah cara nak pergi cc, mengada sangat... Perempuan bukan semua suka lelaki melirik2 dan tersengih2 macam kerang busuk, kalau datang je bukan cari pc tapi mengayat aku kat kaunter ni.. Naik meluat betul aku, kalau perempuan lain nak ayat atau ape ke itu dia punya pasal tapi jangan dengan aku.. Aku tak suka dan aku jadi satu ketakutan bila ade orang mengurat bukan aku makin suka. Nak berbual pun tak payah nak buat suara manja eiiiiiiiiii geli aku dengar, buat macam biasa dahlah.. Lelaki gatal betul customer aku ni..  Dia salah orang lah nak buat ayat bunga-bunga, pastu ambil kesempatan nak belek buku catatan untuk customer keluar dan masuk.. Tak hormati orang lain langsung... Nampak sangat didikan takde pada diri...
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MayaFiedz1987

My photo
Sekiranya ada maklumat berguna boleh kemukakan k.. kl nak cakap pasal seks atau lucah atau yang cakap bukan2 takkan dilayan dan email anda akan di block.. Harap Maklum. Kepada Semua Pembaca. Sekiranya Maklumat yang dipaparkan salah dan perlu dibaiki atau segala kesilapan di blog ini boleh dikemukakan k. Saya sedia menerimanya. Komen anda amat saya hargai. Terima Kasih
Go to IntenseDebate