bLOG sAYA TaK Glamour JAdI Tak Payah NAk Hack..TERIMA KASIH
No nEed HACK my blog because my blog not glamour... THANK YOU

Tuesday, June 12, 2012

SSPN Aktif

Alhmdlah sebab sspn saya telah pn aktif, saya terkejut sebab nak buat pengesahan dekat ptptn tak boleh disebabkan no sspn tidak aktif sebelum ni. saya call ptptn walaupn saya cuba cll 3 kali gagal akibat masalah dari fon saya, saya dapat bercakap dengan perunding ptptn, dia kata kalau buat dekat cimb ade lambat sedikit tapi saya punya sspn telah dicetak untuk dihantar kad sspn ke rumah, mereka memberi saya no sspn yang telah aktif kepada saya. Saya jadi lega..

Kalau nak cepat buat sspn, boleh buat dekat maybank dan bank islam
cimb bank pn boleh tapi kene tggu lambat skit lah..

Sekian,
Info dari MayaFiedz87


 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MayaFiedz1987

My photo
Sekiranya ada maklumat berguna boleh kemukakan k.. kl nak cakap pasal seks atau lucah atau yang cakap bukan2 takkan dilayan dan email anda akan di block.. Harap Maklum. Kepada Semua Pembaca. Sekiranya Maklumat yang dipaparkan salah dan perlu dibaiki atau segala kesilapan di blog ini boleh dikemukakan k. Saya sedia menerimanya. Komen anda amat saya hargai. Terima Kasih
Go to IntenseDebate