bLOG sAYA TaK Glamour JAdI Tak Payah NAk Hack..TERIMA KASIH
No nEed HACK my blog because my blog not glamour... THANK YOU

Friday, March 23, 2012

Perompak Kejam



Dah lama tak tengok blog , akhirnya hari ini saya dapat menulis blog ini walaupun bukan pasal kerjaya atau maklumat yang boleh dikongsi namun saya sebagai manusia biasa tidak lari dari untuk meluah sesuatu yang saya rasa amat geram dan rasa bengang sekali..

Saya telah melalui kejadian yang sangat cukup menggerunkan apabila ditempat kerja saya telah dirompak oleh seseorang yang tidak berhati perut dan memikirkan kesenangan utk mendapat wang sahaja.

Ini menjadi effect pada pekerja dan kualiti kerja mereka juga menurun secara automatik. Kejam perompak itu apabila memukul staff ditempat kerja saya. Mengapa mereka begitu kejam dengan manusia yang ingin mencari rezeki yang halal.

Cubalah perompak itu memikirkan sekiranya adik, abang, kakak atau ibu mereka yang sedang bekerja mengalami kejadian seperti itu, sudah pasti mereka merasa bengang dan geram.

Saya sendiri pun merasai walaupun bukan saya yang menimpa kejadian seperti ini. Kejadian rompakan ini acap kali terjadi.. Dah tak de kerja lain. Pihak berkuasa pun mungkin pening pale nk jaga manusia yang berhati kejam ini.. Smoga perompak terbabit cepat2 ditangkap dan disumbat dalam penjara.. Amin..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MayaFiedz1987

My photo
Sekiranya ada maklumat berguna boleh kemukakan k.. kl nak cakap pasal seks atau lucah atau yang cakap bukan2 takkan dilayan dan email anda akan di block.. Harap Maklum. Kepada Semua Pembaca. Sekiranya Maklumat yang dipaparkan salah dan perlu dibaiki atau segala kesilapan di blog ini boleh dikemukakan k. Saya sedia menerimanya. Komen anda amat saya hargai. Terima Kasih
Go to IntenseDebate